fredag - lördag

shasha bloggen! tyvärr så har jag inte haft ork att lägga upp nån videoblogg, men det kommer väl (Y) igår var det inläsningsdag, då åkte jag och ida först till stallet , sen hoppa vi på bussen och åkte upp till bollnäs med jacob, jonte, lina , lina , anna , hilma , agnes och marcus för att ta hål i örat och köpa pressent och syrran som fyller år snart :) efter bollnäs åkte jag och ida hem till mig och duscha , sen åkte vi till åhlund och käka pizza med alla tjejer :D  sen blev de tranan :D  tranan var inte den bästa , men det var skapligt kul! idag har jag sovit till halv tolv! helt otroligt!! brykar aldrig sova så här länge :P om några timmar åker jag på fotbollsträning med världens bästa lag!! sen blire stallet (Y) ikväll händer det väl inte så mycke? typ titta på film , sov , käka godis :)

xoxo Engla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0